tiistai 12. toukokuuta 2009

Äitienpäivälahjoja

















Siinäpä meikäläisen äitienpäivälahjat. Kultavuoriset rock/hot/domina-avokkaat ostin ihan itse ;) ... mutta liikuttavan ihanan laukun teki koulussa kuopus. Tuossa on kierrätysideaa kyllikseen. Laukku on tehty vanhan collegehupparin hupusta ja sanka palmikoitu matonkuteista. Kaiken kruunaa laukun kylkeen painettu kuva, jossa olen minä vauvana. Olen aina tykännyt tuosta kuvasta. Mulla on siinä joku lelu kädessä (siitä ei saa selvää, mikä lelu se on), ja yritän joko haukata sitä lelua tai sitten vaan muuten mekastan silkasta elämänilosta. Joka tapauksessa kuva on aitoa minua: ei ole suu kiinni hetkeäkään!

4 kommenttia:

Maippi kirjoitti...

Laukku on todella hieno! Ja idea loistava :)

Ipa kirjoitti...

Laukku on upee! Kengät kans, mut epäilyttää pysyisinkö ite tommosilla koroilla pystyssä...

Anonyymi kirjoitti...

Laukku on valloittava ja kuva siinä suloinen. :)
Ja noi kengät! Sä saatat joutua lainaamaan niitä vielä joskus pikkusiskolle, jos ne pysyy mun jalassa.. katsotaan. ;)

tahja kirjoitti...

Ensimmäisen käyttökokemukset kengistä on hankittu, hieman huonolla menestyksellä. Kantapäät eivät meinaa pysyä kengissä, vaan nousevat kengistä pois, ja kengät meinaavat pudota jalasta, ellei kipristä varpailla täysillä vastaan. Joku geelipehmustus tuonne kantapäiden ympärysalueelle saattaisi auttaa, täytynee etsiä sellaiset.